EmediateAd
Sund for Sjov

Hurtig og billig udrensningsguide

Du kan støtte din krops naturlige udrensning på flere måder. Én af disse måder er ved at gøre rigtig brug af dine åndedrætsorganer. De fleste affaldsstoffer forsvinder nemlig via vores udånding og vores hud.

Udover at mindske antallet af belastende faktorer i dit miljø, kan du støtte din krop med:

  • Åndedrætsøvelser – hvor du lukker øjnene og trækker vejret helt nede i maven
  • Motion – gerne i grønne omgivelser
  • Rent drikkevand
  • Frugt og grønt med et højt indhold af antioxidanter
  • Et dagligt tilskud af vitaminer og mineraler 

Hvad gør du til dagligt for at støtte din krops naturlige udrensning?

Kilde: “Det selvhelbredende menneske” af Susanna Ehdin

Tilbage

4 kommentarer


  1. nov 23, 2010
    9:05 am

    Janicke

    Dette så ikke så vanskelig ut!! Nå så drikker jeg mye vann og spiser mye grønnsaker og bær. Motion må jeg bli flinkere til…men det har blitt så kaldt ute. Fikk beskjed av en dame på alternativmessa på søndag at jeg måtte meditere mer for jeg hadde vanvittig stive skuldre. Og meditasjon går jo på å puste riktig…bra for utrenskning også da! Jeg må også kutte ned på min elskede kaffe 🙁 Takk for listen! Skal jobbe med dette denne uken 🙂


  2. nov 23, 2010
    11:01 am

    sundforsjov

    Kære Janicke
    Hvor lyder det bare godt, at du er frisk på at gå i gang med nogle få, men vigtige, ændringer i dit liv:-)) Meditaion giver dig så mange gode ting – hvis du har svært ved at komme i gang, så start med en afspændingsCD. 10-20 minutters motion på en kondicykel kan være et fint alternativ på en kold og våd dag – og prøv evt. at starte med at drikke lidt kornkaffe… Pøj pøj:-))
    Kram Charlotte


    • nov 23, 2010
      11:03 am

      Janicke

      Tusen takk for fine tips 🙂 Har cd men ikke kommet i gang. Du gav meg et lite kjærlig spark!!!


      • nov 23, 2010
        11:14 am

        sundforsjov

        Hvor er det dejligt at jeg kan skubbe til dig på kærlig vis:-)) Skriv et fast tidspunkt/klokkeslæt ind i din kalender evt. tre gange om ugen, hvor du vil slappe af. Så har du en planlagt aftale med dig selv, som er sværere at slippe uden om. Kram

Skriv en kommentar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort eller delt. Krævede felter er markeret med *